Welcome to http://kaiqian95.blogspot.com

Tuesday, November 22, 2011

Flower's love (:

Posted by ....:::: Kai Qian =) ::::.... at 6:51 PM
delala (:
This will really be a long long holiday
Cause it's bored, very very bored
But if it's not bored,
This holiday will be an extremely short one d:

Well,
Last music class was like i don know what :/
I never expect that sudden small test
cause i never prepared for it,
never in a million years (:

I failed you again (:
Proudly i can say, cause it's AGAIN.
I just like motif more than impro,
Cause i can play whatever i like for motif
Unlike you, restricting what i can play, hmph !

Teacher have been telling me a few times
the story of a music student.
Well, i have got no comment to that,
But for me it says that yamaha have to lower their passing marks (:

I know those stuff are useful,
But don't expect too much from us students (:
Of course we will try hard to strive for excellence,
But not all of us will have so much of creativity to please the examiners
So if any of the administration people can see this, do something d:
* I doubt they won't ever see this ;) *

Mummy keep asking me whether to continue or not
Fine, I don't know :/
With the presence of music,
I will like it if go for classes isn't for that useless exam
But as you say if I learn things without any certs,
Is nothing for the others :/
But without the presence of it,
I will find something missing,
I mean I won't get use to it or even got lifeless
By any means, I don't know (:

Skip that,
The other thing is that i need to ditch my blurness (:
If not i will kept scaring myself
with some super unimportant reasons
hehe (:

Time for happy things, heee ;)
Went to library just now,
Although there is fully filled with children type of books,
But i still managed to found the full amount :D
And now I have got many books to munch till the year end now :D


Read many of 几米 books (:
Interesting in inspiring <3
I can just remembered some of it,

人一定会有不堪的时候,
让人知道,也不怎么样 (:


人不是鱼,怎会了解鱼的忧愁
鱼不是鸟,怎会了解鸟的快乐
鸟不是人,怎会了解人的荒唐
人不是鸟,怎会了解鸟的自由
鸟不是鱼,怎会了解鱼的深沉
鱼不是人,怎会了解鱼的幼稚 
你不是我,怎会了解我

Can't remember the horoscope one,
But found it on website , heee (:

双子座
“一样的眼睛又不一样的看法。
  一样的耳朵有比一样的听法。
  一样的嘴巴有不一样的说法。
  一样的心有不一样的想法。
  是不是因为这样,一样的人生才有不一样的哀愁。”
身边的朋友们都有着不一样的烦恼,可是每次大家都在自言自语,我们似乎已经听不懂也不愿意去倾听对方的抱怨了,只剩下厌烦与焦躁

巨蟹座
“ 总在快乐的时候, 感到微微的惶恐。 
   在开怀大笑时,流下感动的泪水。
   我无法相信单纯的幸福。
   对人生的欺负悲喜,既坦然又不安。" 
这个世界变化得太快,握在手中的就一定会是我的吗?不安不安,还是不安。我需要你的怀抱,哪怕只是一小会,那也是真真实实的温暖。

天秤座
“ 窗外放晴了,屋内仍继续下雨。
  我微笑,并不等于我快乐。
  我撑伞,并非只是为了避雨。
  你永远都不懂我在想什么。
  我想拥抱每个人,但我得先温暖我自己,请容忍我。
  因为我已在练习容忍你。”
每天都在不厌其烦的维持着自己优雅的风度吗?面对讨厌的人,你天天练习微笑;面对讨厌的事情,你从来都是当仁不让地接受

天蝎座
“ 摘不到的星星,总是最闪亮的。
   溜掉的小鱼,总是最美丽的。
   错过的电影,总是最好看的。
   失去的情人, 总是最懂我的。
   我始终不明白,这究竟是什么道理。”
不要总把喜欢的东西带回家,你的家放不下,你的心也装不下。就让他们待在原来的地方好了,想起他们的时候,我们一起回忆吧

tata (:

0 comments on "Flower's love (:"